čtvrtek 16. října 2014

Starý kamarád / Старый друг

Docela uznávám že chyběl mě tento časopis. Naposled jsem jej kupovala v roce 2012. V té době Čeština kterou používali autoři byla pro mě velice složitá, a také jsem byla unavená z krutosti se kterou jsem den co den potkávala na stránkách Dolce Víta. Nerozdělují totiž myšlenku o tom že máme právo využívat zvířata ke vlastním potřebám, a proto kožené kabelky a kožešiny mě spíše rozrušují. Já se jim vyhýbám už 5 let a od té doby můj život stal hezčí a cítím se báječně.
Důležité v otázce tohoto časopisu ale je že je jedinej na českém trchu který se doopravdy zabývá tvorbou, uměním a přitom umí být nádherný a nekonečné stylový.
––––––––––––––––
Мой любимый журнал. Об искусстве, моде, культурных событиях. Огорчает меня жестокость, свойственная многим модным журналам, но он - единственный на чешском рынке, который действительно посвящен темам, которые меня так интересуют.  
Я не разделяю мысль о том, что мы имеем право пользоваться животными и использовать их в своих целях. Потому кожаные сумки и натуральные шубы вызывают у меня грусть. 5 лет назад я отказалась от эксплуатации животных и моя жизнь стала многократно лучше

Žádné komentáře:

Okomentovat